Mall-ul este noul loc de boierime al romanului unde lumea vine de la mic la mare să-şi etaleze ţoalele şi să-i studieze pe alţii, cu ardoare sau cu invidie, să soarbă o cafea , să mănânce un Mec sau aripioare picante. În mall obligatoriu trebuie să fii la vedere. Cu cât mai multe kilograme de impresii cu atât mai la vedere trebuie să te poziţionezi.
Şi portretul ţăranului de mall: cheile de la maşină în mână, obligatoriu; tricou cu burtă şi dacă se poate să scrie cât mai mare GUESS, NIKE sau alte firme. La domniţe geantă să fie cât mai mare (de firma, neapărat, Guess, sau Gucci de preferinţă), purtată pe braţ ca sacosele de piaţă; pantaloni mulaţi, balerinii cu fundiţa, gloss-ul (neapărat roz, sclipicios şi muuuuuuult), sprâncenele tatuate, bijuteriile masive de aur sau imitaţie şi bineînţeles un mers cât mai afectat . Nu contează că îţi stă ca dracu, eşti în trend. Musai dacă eşti de firma îmbrăcat şi dacă lumea poate să citească asta pe tine bunul gust vestimentar nu-ţi poate fi contestat şi mai ales poţi fi sigur de privirile invidioase ale celor din jur, care-şi spun printre dinţi, "are baaani, domle`".